چرا بازی های سوپرمن معمولاً بد هستند
نوشته شده توسط : امیر

به زودی E3 2018 آغاز می شود ، بزرگترین نمایشگاه برای دوستداران دنیای بازی های ویدیویی و طبق معمول نشت ها آغاز می شود که یکی از آنها مدتی در گردش است بازی جدید سوپرمن جدیدی است که توسط Rocksteady ساخته شده است ، معروف به حماسه بتمن Arkham ، بدون شک بهترین حماسه بازی ها مبتنی بر یک ابرقهرمان در حال حاضر ، و در این مورد DC Comic.

در این مقاله می خواهم نظرات خود را در مورد این که چرا یک بازی از بزرگترین قهرمان دی سی معمولاً بد است ، بیان کنم ، برخی وجود دارند که بد نیستند ، اما بیشتر آن معمولاً متوسط ​​و فاجعه بار است.

برجسته بسیار قدرتمند
سوپرمن بزرگترین قهرمان دی سی کمیک است ، و او همچنین یکی از قدرتمندترین دنیای خود است و شخصیتی با چنان توانایی در نمایندگی او در یک بازی ویدیویی مانند حمل شخصیتی شکسته است.

از جمله قدرت های آن پرواز است ، بنابراین برای رسیدن به مکان های مرتفع از اسباب بازی استفاده کنید ، از مکانی به مکان دیگر بروید درست مانند بتمن با قلاب خود ، برای پس انداز کنید ، زیرا اگر بتوانیم پرواز کنیم ، بنابراین می خواهیم قلاب و یا هر اسباب بازی دیگری از آن سبک.

یکی دیگر از قدرت هایی که همه در مورد سوپرمن می دانند ، قدرت او است ، به حدی که به قول خودش می گوید برای او ، در دنیای مقوا زندگی می کند . با این سخنان ما مشکل دیگری داریم ، دشمنان او ، زیرا یک رئیس می تواند روز رستاخیز یا سیاه آدم باشد ، اما دشمنان مشترک یا قرار دادن روبات ها ، موجوداتی از سیاره یا نژاد دیگر که می توانند تلاش هایی مانند آلتالانتیک یا آمازون را انجام دهند ، چیز دیگری نیست. از آنجا که یک انسان عادی به غیر از لکس لوتر ، در یک جنگ غوغا علیه سوپرمن هیچ کاری ندارد ، اما مطمئناً همه انسان ها نبوغ و منابع اقتصادی خود را ندارند ، البته ما واقعاً آن را دوست داریم.

سرعت وی ، یکی دیگر از قدرتهای قهرمان DC که به بهترین وجه شناخته شده است و مشکل دیگر در نمایندگی در یک بازی ، اگر آنها آن را به خوبی در بازی نشان دهند ، می تواند رسیدن به نقاط دوردست نقشه را تکه ای از کیک ، درست مثل نبرد با بدن قرار دهد. بدنی که علاوه بر داشتن قدرت باورنکردنی ، سرعت آن نیز غیرقابل تحمل است ، اگر اضافه کنیم که سوپرمن خستگی را نمی شناسد ، نوار استقامت وجود ندارد ، بنابراین می توانیم هرچه می خواهیم اجرا کنیم و حمله کنیم.

و آخرین قدرت سوپرمن که یک شخصیت شکسته در یک بازی ویدیویی ایجاد می کند ، پوست غیرقابل نفوذ اوست ، سلاح های رایج با سوپرمن کار نمی کند و حتی یک بمب اتمی را تحمل می کند ، برای چند دقیقه آسیب پذیر می شود ، اما بدون اینکه باعث مرگ شود ، علاوه بر این ، اگرچه بسیاری از آنها از قدرت دیگری که در اختیار دارد ، آگاهی ندارند ، اما بازسازی سلولی که مانند سایر شخصیت های شناخته شده تری مانند Wolverine یا Deadpool است ، سوپرمن قدرت بازسازی را نیز دارد و این باعث می شود تقریباً جاودانه شود .

صحیح HERO
مشکل دیگر در فیلمنامه شخصیت سوپرمن است ، از نظر من هم صحیح است ، تمام تصمیمات او این است که ما می توانیم آنها را خوب تعریف کنیم ، او هیچ تصمیم مشکوک یا غیراخلاقی ندارد ، قهرمانی که نمی خواهد مرگ شرور را بخواهد پس او همیشه آن را در برابر دشمنان خود قرار داده شده است که باعث نمی شود ، و این باعث می شود سوپرمن یک شخصیت شلوغ تر از بتمن است ، اگرچه این نکته با فیلمنامه نویسان خوب می تواند داستان بزرگی را ایجاد کند ، همانطور که در فیلم Man of Steel یا در کمیک های بی شمار او دیدیم .

با دیدن این دو نکته ، این بدان معنا نیست که اگر شایعه بازی Superman توسط RockSteady درست باشد ، در حال حاضر در حال توسعه است و بدون دانستن چیزی طبقه بندی شده به عنوان متوسط ​​یا بد ، می تواند ما را غافلگیر کند و بهترین بازی ابرقهرمانی را ایجاد کند ، در صورت وجود شایعه واقعی است یا نه ، در روزهای آینده شک خواهیم کرد.

از نظر من استودیوی Rocksteady حداقل یک رأی اعتماد به نفس کسب کرده است که می تواند نشان دهد سوپرمن نیز می تواند بازی های خوبی داشته باشد.

به عنوان داده ها ، من بهترین بازی مبتنی بر این شخصیت را نشان خواهم داد که حداقل به نظر من The Death and Return of Superman که در سال 1994 روی Super Nintendo منتشر شد و از همه بدتر نیز یکی از بدترین فهرست ها محسوب می شود. داستان ، سوپرمن 64 در سال 1999 در نینتندو 64 منتشر شد.






:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: